Cali P i intervju om sin nya skiva!

image50

För ett tag sen postade jag ett tips om cali p och hans låt high grade. Idag kan man se en intervju med Cali P på reggae.ch. Han berättar i intervjun om sig själv och hans nya skiva "Lyrical Faya" som släpptes för tre dagar sedan. Jag har tittat runt på internet och som det ser ut nu så finns albumet inte tillgängligt via svenska skivåterförsäljare. Däremot så finns den via digital nedladdning från Itunes Store. Priset där ligger på 90 kr!

Som ni alla vet vi det här laget så blev Cali P klar för URF vid förra artistsläppet. Något som gjorde mig väldigt glad. Jag tror Cali P kommer växa snabbt och bli en av de större artisterna detta år.

/En av oss med lite mer tid

Kommentarer
Postat av: S

Kommer nog bli en konsert med mycke fyaaah :)

2008-05-05 @ 20:13:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0